iklan

September 9, 2009

Menu buka puasa

Puasa dah masuk hari ke-18 semalam. Akhirnya dapat juga capai hajat nak buka puasa sama2 dengan si Haleem (berdua saja hehe) dan makan menu paling aku suka xlen xbukan....nasi kerabu alamanda. Tapi macam biasa la bila order air tembikai memang dia akan bagi gelas besar gedabak mcm lori kontena dan xsampai separuh gelas pun aku dapat abehkan (ermmm...so membazirkan?)

Si Haleem ni mcm biasa la nak makan kene jaga (kekadang je la haha). So dia order menu Rueben (mana asal aku pun xtau, so sila tengok dalam gambar). Dia mkn sambil2 korek nasi aku hahaha. Daging bakar tu dia yg mintak sebab dia memang master of roasted meat. Pastu minum dia mesti neskepe-O suam kurang manis.
-
Dah abeh makan pindah duk luar plak sebab apa? yeeeee....sebab pas makan misti nak makan asap rokok as a dessert kan? so kuar isap rokok bawa minuman sekali....uishhh bukan aku tau, si Haleem jer. Jangan plak korang nak gosip2 aku. Aku insan yg suci yooo....hehe. Tapi aku xde la anti wanita rokok ni. Tu hak individu...gua ok jer asal korang xkaco idup gua.
-
Dah la, berenti mengarut buat masa ni. Bye.

No comments: