iklan

May 12, 2010

Main Volleyball @ Kuaters KLIA

Ada apa weekend ari tu? owhh...banyak yg kami buat. Ari sabtu pagi2 kami dh gerak ke kuaters KLIA sbb cik kam ada volleyball tournament. Ya...hubby aku ini sgt la aktif bersukan sampai semua jenis game dia masuk. Dulu badminton, pastu golf (apatah lagi kan), futsal pun dia sapu gak....skrg men volleyball plak. Pasni dia ckp dia nk join takraw plak....semua nk sapu la senang ckp. Menang x menang tu belakang kira. Kesimpulanya....my hubby gila sukan punya org.

*ni aku paksa dia posing mcm tu hehe...sian dia. Saja mau kasi tunjuk itu no.jersey hehe*

*Team D - MTB tgh susun strategi camno mau kasi spike sampai tergolek. Tgk laki aku sungguh semangat dgr bos dia bebel hehe*

Ari sabtu just ada 2 game. 1 menang bergaya....1 lagi kalah...tp dgn bergaya jugak! Pastu sambung ahad la pulok. Ceitt...aku br ingat nk relak2 ari ahad. Ingat nk skip je tp cik kam paksa2 aku ikut dia. Yolah misti dia nk support dr wife terchenta kan muhahahahaaa.....

*cekci cunggoh kih..kih...kih..*
2nd day, ada 2 game. Dua2 menang yay!!! tp xdpt masuk semi final la....adusss.....kalah sbb point jak ni. Apadaaa.....patut ikut la sistem mcm football league. Kalo point sama patut tgk jumlah gol minus bolos. Br la adil. Oleh sbb game dh abeh...maka kami pun beransur la balik trus gi umah mak mertua kt Kajang sbb ada hal mau settle. Tu nanti aku cerita okey.

No comments: