iklan

November 9, 2009

It's All About Jenny's Body rite?

Stori basi last week.

Ari ni baru sempat nak mengarut sbb jalan sana-sini-sinun last week. Lama dah x tgk movie kan? Err...last time tgk Pandorum 3 minggu lepas. Sampai Alamanda, trus gi Vincci carik sandal sbb sandal yg aku pakai out si Haleem ckp, xsesuai dgn baju yg aku pakai...owh...skrg sudah pandai komplen ya kamu!!! (gambar xde...malas nk amik).

Sudah soping sandal, trus gi makan.....pusing2 xtau nk mkn apa. Aku lapar nasik. So order nasi chicken chop...sgt sedap. Next time leh order lagi. Haleem mkn apa ntah nama dia kompleks sgt susah nk sebut....tp basic burger la. Kan sonang...hehehe.

Lepas makan, jalan turun bawah lak gi GSC. Tgk list semua dh start dh. Cis...cis...apa yg tinggal cuma Jennifer's Body dll yg aku xhengat. So, malash nk pk trus beli tket nk tgk citer Megan Fox yg ala2 pompuan seksi terakhir la di muka bumi ni.

Citer ala-ala horror-comedy la. Ringkasnya cerita pasal Jennifer (Megan Fox) yg so hot ni jadik mangsa korban sihir oleh satu band indie Low Shoulder yg xbaper nk femes. Oleh sbb nk femes ala-ala Maroon 5, diorg mintak bantuan setan tp dgn syarat kene korbankan seorg anak dara. Sekali silap org la...si Jenny ni bukan la anak dara spt yg dia dakwa dirinya masih virgin hehe. So sbb dah salah sihir last2 setan tu terperangkap kt dalam badan dia...hehe..kira mcm kes kene rasuk la ni.
::
Pastu, bermula la kes makan org kat town diorg. Satu persatu pemuda2 mati scr horror. Tapi overoll sumua kene makan perut dulu la. Tak tau naper...maybe kalo isi perut nmpk terburai lagi nampak horror kot.
::
Ok la citer ni. Aku rasa nk muntah pun ada sbb sgt horror n mengingatkan aku kpd cik ponti sbb gaya dia ala2. Tp apa yg aku dpt simpulkan kt cni....jalan ceritanya ok dan strategi pengarah guna Megan Fox sgt la menjadi sbb aku perasan ada a few guys in group ni asyik gelak2 bila ada scene Megan Fox yg seksi tu....cis...cis....hehe.
::
p/s : Pasni nk tgk movie yg relak2 je la....penat la tgk citer horror.

No comments: