iklan

March 19, 2010

Pening

Bukan sbb pregnant ok. Awal sgt kalo nk speku aku preggy...ngeh. Aku rasa aku ada heart prob la. Sirius ni.....dada aku sakit cam owg sakit jantung jer. Tp aku xpenah ckp kt laki aku. SEBAB? nanti dia mula la pot-pet-pot-pet ckp sbb aku x excercise la apa la....ahh bosan. Tapi apa kene-mengena pening ngan dada aku lak ngeh...
**
Tapi aku rasa aku pening ni sbb sejak 2 menjak ni dr pagi kt opis sampai la balik umah sbelum tido aku ngadap farmville. Mata aku pun dh kero. Aku nk ckp yg sebenarnya aku dh ketagih benda ni. X tau mcm mana mau rawat. Dh teruk dh ni aku rasa. Gilak arrr.....
**
Ke sbb aku penat drive ari2 gi opis. Nk kata jauh x la jauh sgt....stakat 27km jew. Smlm aku sampai umah lebey kurang 7.30pm, sekali aku salah masuk paking umah org dahh.....aku konpiden tu umah aku...sekali salah, rupanya umah aku lagi selang 2 umah. Adoii....sirius giler aku xleh fokus. Mata dh kero....pikiran aku dh xfokus. Pening. Need a good coffee break with toasted bread. Yummy!!

4 comments:

jalilsalleh said...

mmg la ko dah kero..siap leh masuk rumah orang lagi

Eija said...

pi aa check mata tu.. dah sakit sangat dia tu ari2 tgk kebun hehehehe..

syntheare said...

aku lum masuk umah org la...aku masuk paking jer. Tu la aku nk tunggu gaji masuk dulu br gi cek ngan doktor.

timoat said...

kantoi.....main farmville masa kat opis!whahahahha