iklan

July 14, 2010

Kasut Baru!

Semalam 1st time jalan kaki gi bank kt depan opis nun :p. Bukan jauh sgt pon...tp selama ni malas sbb panas...xtahan. Tp sbb smlm keta tinggal umah, cik kam anta gi keja...maka patah kaki la xdpt gi mana.

Sambil2 jalan harap sgt kasut yg hampir bocor tu bocor abeh takut tkuar ibu jari kaki. Tapi bocor jugak. Terkuar la skit jari kaki.

Mlm gi Giant Nilai carik kasut sbb kasut keje memang ada 1 saja. Kedai kasut ni ada sale 2 pasang RM40. Trus amik la...cantik jugak hehe. Cik Kam tanya napa xbeli dkt kedai kasut feveret? sbb quality pun biasa2 sahaja. Lain la kalo beli yg harga 200-300 tu kan <------owhhh mana la saya mampu :p

Dgn hanya RM40, dapat 1 kasut keja 1 kasut sami :D

4 comments:

Eija said...

kasut XES ni bukan keras ke? aku penah pakai melecet kaki

syntheare said...

memang keras tp skakat 1/2 ari aku pakai ni blum makan kaki aku lagi hehe....tgk lagi 2-3 ari.

tp bunyi tumit dia xbest...xkonfiden langsung hehe

Eija said...

hahaha.. bunyi pun ada tak konfiden eh ;p

syntheare said...

ohh...mesti la. Dia punya bunyi kelepak-kelepuk mcm terompah jepun. X profesional langsung...hehe