iklan

October 23, 2009

Cerita Nak Hujung Tahun....

Dah nk masuk ujung tahun. Tanda2 awal ujung tahun aku :

:: start kira2 nk balik sandakan cuti x'mas ::
Mcm biasa mcm thn2 lps msti...WAJIB..balik sandakan ok. Miss my home soooo much...can't wait to see my mama n adik-bradik, anak2 sedara aku yg msti dh besar hehe...Tapi thn ni balik bawak misi yg sgt berat. Takot wei...ermmm...harap2 semua ok.

:: start tgk2 balik apa azam aku yg tcapai n yg byk xt'capai (cth : nk slim melim hehe...) ::
Aku berazam nk simpan duit tahun ni byk2 sbb nk mulakan idup baru.....rasanya cukup kot. Thank God sbb thn ni rezeki lebih skit....biar penat tp berbaloi :). Tapi sayang 1000x sayang.....saiz badan pun dh bertambh byk here n there kih..kih...kih.

:: sana-sini owg citer pasal bajet hehe....gosip psl bonus yg paling hangat ::
Sejak PM umum duit raya utk staff sokongan ari tu aku dh dgr owg2 gosip PM akan bg gak bonus utk yg xdpt duit raya. Tapi...xde bonus xpe...tapi kalo ada bonus pun bgs gak hehe..

No comments: