iklan

February 12, 2009

Jiwa Sakit

Aku rasa jiwa aku sakit....bukan sakit jiwa....cuma belum tahap meroyan macam Mas AF tu kot. Aku letih dengan semua hal/benda/orang. Aku nak rehat...i need to be alone for a while. I need to think about my life. Aku tak boleh terus jadik macam ni....aku penat dah. Asyik fikir pasal orang lain jer...ada ke orang lain fikir pasal aku ni? Carta motivasi kerja aku dah jatuh turun bukit. Aku takleh ngadap lagi apa2 hal berkaitan 'kuih lapis'. Aku takleh duduk dalam opis ni lagi....Aku dah ada tanda2 kemurungan tu maknanya aku kena blah kejap.

3 comments:

jalilsalleh said...

marilah memblahkan diri ke GACOS..
ko tertekan sebab rindu lama tak nampak muka aku la tu hahaha

Eija said...

tu aa aku ajak pi bercutian ko juai mahal..padan muka ko. huhu..

syntheare said...

mana ada juai mahal....org juai tiket tu yg jual mahal. Hahahaha.....betol la...aku rasa maybe sebab aku dah rindu bangaaatttttt kat jalil ngeh...ngeh...ngeh...aku rindu nak tgk perut ko...