iklan

October 20, 2009

Mr Plumber

Hyee....umah kamek sumbat lagi ari tu. Sumbat kt dapur. Dah lama dh sebenarnya....cuma sbb ditahan2 n jugak sbb nk tunggu plumber ada cuti rehat br la leh dtg umah. Semalam t.ari Mr. Plumber a.k.a cik kam hehe....telah bertukar profesion jd tukang paip yg berjaya. Yayy!!!


Cocok2.....sekali haaa amik ko....byk gler okey grease trap. Bak kata k ija, ni semua hasil terkumpul selama 4 tahun kami duk umah ni hehe. Waahhh....4thn dh ekk....cepat btol masa berlalu. rasa mcm baru ari tu aku msk umah ni...off topic..



Ermmm degil ko ekk kumpul2 kt dlm tu....sistem ni kira mcm owg yg kolestrol tinggi gak la kan. Lama2 kumpul leh meletop. Byk gak aku blaja tgk cik kam mem'plumbing' paip yg sumbat tu. Aku dh tau yg ujung belah kiri tu la tunnel yg sumbat tu. Diikuti dgn sinki bilik air, toilet aku n last skali tu toilet k ija...hahahahaaaa....tetiba rasa lawak plak.

Last skali sbb dh alang2 ada plumber dtg umah, aku mintak dia tukar paip sinki skali sbb dh bocor. Lama dh patah paip tu tapi biar je la selagi x banjir umah ahahaha. Kejap jer semua dh settle...huh....sgt pantas ko ekk mr plumber. Pasni kalo ada saper2 paip sumbat ker atau prob yg sewaktu dgnya leh la panggil mr plumber k hehe...promot2...
::
Pasni nk tuntut byr kos dgn tuan umah hehe spt yg dipersetujui bersama dgn k ija...w/pun tuan umah blum pun bkata apa2 hehe.....:)

No comments: