iklan

December 22, 2008

Christmas Tree

What a lovely day to start with...ooohhh.....WITH A FLU.....i think my resdung is gettin worse la...should seek for medication after christmas. This morning mamak bising2....

"BAA....BILA KAU MAU PASANG ITU POKOK KRISMAS?! INI PATANG ADA URANG MAU DATANG SEMBAYANG SINI BA...."

Ok...oK...could not wait any longer, i start wit memvacum my house, then rite after that pegi bongkar stor and ahhaaaa....i found that CHRISTMAS TREE....!!!!! Below are the process to decorate a christmas tree....


mula-mula pasang based dia dulu....

Then pasang pokok yg atas


Next....pasang lampu lip-lap...tadaaa.....hehehe.....part feveret aku tuu...


Ini la hasilnya....serabut...tak cantik pun sebab aku lum sampai mood nak pasang pokok ni...huh...

4 comments:

jalilsalleh said...

hoho...memang tak cantik pon
aku tgk kat MIDVALLEY mmg cantik..ko buat la macam tu jugak

syntheare said...

i didnt expect tis kind of komen ok....ko tak reti nak bohong ke jel? penat aku mendirikan pokok krismas ni tau...tapi memang betol x cantik kalo nak banding pokok aku tahun lepas huhuhu......

Eija said...

jalil kan direct to the point org nya. dengan kata lain lurus bendol haha.. ada ke dia kata langsir aku cam kain kapan. hepp..!!!

syntheare said...

huhh....kejamnya ko jel...