iklan

May 10, 2010

Chelsiak bernasib baik sbb dpt menang EPL

ok...fine. Man U xdapat jadik EPL Champ. Like....SO? Man U dh menang byk kali la....cuma xdapat nk jadik champ 4th time in a row ja. Hehe....smlm 1st 10minit aku mmg tgk...tp pastu tv tgk aku plak. Pagi2 lebey kurang jam 3am aku bgn sb cik kam baru balik. Huuhhh...ckp kuar jap jeww....dia ckp dia gi urut badan pastu lepak ngan member dia. Aku trus online sbb mau tgk result....skali tenet soooooo...tut. Trus masuk tido.
5.30am dh jaga...trus online sbb nk tau result. Skali susah sgt aku bukak farmville tanam2 terung....bg ayam makan...perah susu lembu, kira bulu kambing, petik buah2...bla..bla..bla. Sekali otw pegi opis aku dgr result kt radio. Ok FINE!!!! nyesal aku suh cik kam anta aku....sudahnya pagi2 dia berlagak kutuk2 Man U. Cheittt.....kasi chan ja tu sama chelsea.
p/s : Ni bukan sbb chelsea main bagus drpd Man U. Ni sbb Man U yg xserius main.

No comments: