iklan

September 14, 2009

Suasana Hari Raya Makin Terasa

Yay! Yay! Dah nak raya dah!! Waaahh....why aku yg over-excited? Yup...memang tahun ni raya yg aku sangat2 tunggu. Why? xtau la sebab apa tapi sejak awal tahun ni memang aku x sabar nak tunggu puasa n raya. Mood raya dah semakin menjadi2 bila opis pun dah mula naik lip-lap. Walaupun pakai lampu lip-lap tahun2 lepas tmasuklah kad2 raya n ketupat2 plastik pun stok tahun lepas...tapi tetap meriah.


Abg Roslang sgt gigih menjalankan perintah...sambil2 hati dia geram2 sebab xpasal2 kene jadik buruh kasar hehe




dah siap...wahhh.....sangat simple but adorable. Dalam gambar cam biasa jer kan? tapi kalo nk tengok betapa meriahnya, mari la naik opis hehe

Mood raya lagi betambah2 sebab petang tu ada majlis berbuka pose (secara melampau) kat picc. Biasa la kalo dh mkn buffet, semua org jadik tamak gler...lagi2 time pose mcm ni....semua nak sebat hehe. Tapi aku terkecuali la sebab aku x tamak amik banyak2...sebab aku amik makanan org len yg ada atas meja hahahahaa. Keji! Keji!! Org len susah2 amik....aku sebat. Tapi aku rasa sket2 jer...


menu aku -> menu nak rasa semua benda



organizer->puan halijah abd hamid a.k.a kak ija. Owhhh turut bersama2 adalah Cik Puan Aca yang turun khas dari Sri Iskandar, siap batal lecture uollsss...kelassss....

3 comments:

Eija said...

ko letak nama penuh aku.. glamer aa cam ni..

syntheare said...

aku memang sajer nk bagi ko glamer sket hehe.

Eija said...

kena pakai mask aa cam ni.. glamer2 ni ramai plak yang kenal kang. haha..