iklan

September 9, 2009

Sudah makin maju!!!

Bandar Angkeelamai sudah ada progress. Dengan penduduk yang telah mencecah 19 org (hehe). Dan yang penting dah ada bangunan strata hehe. Aku xsure tu utk apa, tapi memandangkan aku Datuk Bandar maka aku jadikan bangunan tu sebagai opis building. Semua penduduk buat masa ni akan keje kat cni. Yolah...bukan ada keje len pun nak wat kat bandar ni kan hahahahahaaa.....
gulp...why i sound like a nuts?

4 comments:

Eija said...

sapa2 je jiran2 ko tu? bila kita nak beramah mesra. tak kenal lagi ni..

syntheare said...

ntah....aku pun xkenal. Blum ada dewan masyarakat utk wat gathering. Ari tu aku wat paty tupperware kat umah xde sorang pun yg datang hahahahahaha!!!!!!!!!!!

timoat said...

nuts?bukan ko mmg nuts ke?wahahaha...time kasih ye tumpangkan aku tadi....balik tumpang mahila plak...rezeki rezeki...

syntheare said...

no hal. memang rezki ko hehe.