iklan

August 7, 2009

Cuti yang Serupa Tak Cuti

Semua orang tau aku cuti ari ni. Kalo yg x tau misti ingat aku e.l. Xpun misti orang tu ingat aku ponteng keje hehe. Kalo jiran2 yg tengok keta aku xgerak2 dari umah tu mesti diorg ingat aku bangun lambat nak gi keje hehe.

Kalau diorang sedar maknanya aku ni memang wujud di alam semesta ni. Walaupun cuti, tapi aku rasa xserupa cuti gak. Cuti aku bukan cuti mean yg rehat duk umah relak2 sambil makan junk food sambil baring2 atas sofa...hehe...ooo...bestnya kalo dapat wat mcm tu.

Tadi pagi bangun awal gak. Arhhh....tensen!! Kalo bangun kul 9 ker 10 ker kan best ngeh..ngeh...ngeh....dasar pemalas. OOoooo...tapi aku kan wanita ayu dan sopan...tu yg bangun awal. Yerr....aku bangun awal bagi makan makhluk 2 ekoq tu then ZZZzzzzZZZzzzz balik hehe.

Bangun2 jer siap makan megi dulu baru siap2 nak kuar. Before kuar set2 appointment dulu dgn org yg aku nak deal tu baru pegi. Oooo.......mengah sungguh nak carik paking...terpaksa la aku membazirkan lemak2 kat badan dengan paking tempat yg 'sangat' jauh. Sib baik semua settle...ermm...xla 100% settle tapi ok la. Ada perkembangan hehe.

Pas settle 1, menuju 1 tempat len plak....pun aku dipaksa membazirkan lemak2 dalam badan sebab kene paking jauh. OOoooo....tetiba aku rasa aku sangat busukkk!!! Tinggal ada 1 urusan lagi xsettle. Tak kiraaa....kene settlekan semuanya ari ni jugak!!!

p/s : misti korang nak tau kan apa urusan yg aku bz sangat tu hehehee.....oooo....wat masa ni biarlah rahsia. Nanti aku bagi tau k.

No comments: