iklan

August 14, 2009

Haleem Woods

streching - in position - haiyaaa....swing.....zass....

Kan aku cakap dia sempat lagik nak gi driving range walaupun dah set malam tu nak gi IB. Tapi xpe la...kan aku dah cakap...asalkan dia happy....i'm also happy. Walaupun dalam ati aku ni terbakar gak la sebab tau mesti lambat sampai nanti. Dia cakap badan dia jadik lembap ari tu....so dia kene berpeluh. Nak bagi dia happy? kalo dia nak bersukan tu gi men badminton ker, golf ker or gi gym ker...jangan la halang. Bagi jer dia pegi. Aku duk diam2 je la sebab aku masih lum 'pandai' walaupun time kusus kat INTAN dulu aku ada blajar skit2 pukul bola kat driving range hehe.

Ni adalah budak kecik yg telah dididik oleh bapaknya untuk jadik golfers bila dah besar nanti (bapak dia yg baju putih tu). Dak ni siap ada set golf dia sendirik okey yg same saiz ngan dia. Huuhhh....best. Ermmm...someday bila aku ada anak nanti aku nak ajar dia men golf gak la hehehe.

No comments: