iklan

May 25, 2009

Extreme Makeover

Mari kita belajar mendandan diri sendiri hahahaaa....rasa nak rambut ala2 Beyonce atau cam Jennifer Aniston? ke nak lagi ekstreme mcm Macy Gray? Nak try makeup yang branded mahal2 tu? atau teringin nak tukar mata kaler biru? hijau? nak tukar bibir jadik seksi mcm Angelina Jolie pun leh tau....Haaa.....pegi la wat extreme makeover kat diri sendiri kat http://www.taaz.com/. Nak wat betol2 takleh kan hehe...so kita blasah cukup2 dalam ni....puas ati.

EXTREME NO.1 :
Dah lama nak try rambut ala-ala blonde gitu tapi tak berani nak buat...lagipun mak aku tak bagi punya. UUuhhhh...rasa curly2 gitu. Hahahaaa...FOUNDATION BERLAPIS2...XSESUWEI..

EXTREME NO. 2 :
Try kasik make-up match ngan kaler rambut. Yang ni aku xrasa ekstrem sangat pon sebab ramai org kat Malaysia ni yg kaler rambut ala2 dark brown. Saja cuba-try-test. Bulu mata tu yg tak tahan tu :D


EXTREME NO. 3 :
Yang ni ala-ala gi dinner punya rambut la konon..tapi aku memang dah lama nak sangat2 ikat rambut camni tapi tak reti. Put on some concealer ilang sket bengkak mata aku. Bestnyaaa......!!! Cuma yang takleh nak wat extreme makeover kat taaz.com ni adalah meratakan gigi. Nak kasik extra whitening leh. Kalo sape2 yg ada gigi mcm aku (keh..keh..keh..) nak kene gi carik tempat lain hehee...
p/s : kak ija...kasi publish la ko punya makeover :)

No comments: