iklan

May 5, 2009

Jery dah Kawin....who's next?


SELAMAT PENGANTIN BARU JERY. Kawin dah kawan aku sorang ni. Anyway tahniah jerr....dalam diam ko bercintan-cintun ek....tup2 kawin. Pandai arr ko nak cover-up the dung hehehee. Sori tak dapat nak attend majlis sanding ko sebab aku ikut Aca je. Tapi aku kawin nanti ko wajib datang okey :)



Jariah binti Nurul Huda a.k.a Jery telah selamat dikawinkan dengan suami tercentaanya iaitu Taufik asal Kota Tinggi. Johorian alll da wayyy....Aku dengar Aca cite member2 yg kenalkan ek? Aku malas nak tanya panjang lebar sebab aku takmau la nampak bz bodi sangat ngeh..ngeh...ngeh. Apa2pun, Jer...Taufik tu memang encem ;).

So, sekarang tinggal kita berdua je la ca. Saper plak lepas ni x penting. Yang penting semua orang hepi...kawan2 aku hepi dengan hidup masing2. Aku? Ermmm.....banyak lagi cabaran yang aku kena tempuhi. Life isn't that easy for me. But wat the heck man!! that's the great thing in life!! I just go with the floww....senang! Aku percaya Tuhan tu maha adil and HE knows wat best 4 me.

Pas nikah tu ada makan2 skit. Oleh sebab perut dah very the hungaarryyy, makan pun laju jer. Lahap sungguh aku hehe....Aca, ko pun sama keh..keh...keh. P/S : agar2 biru tu mengingatkan aku pada majlis kawin kak cuyek kat keramat lak. Sekarang ni memang musin kaler biru mcm tu kot.

Berbalik kepada cerita kawin, Jery ni dah jadik kawan aku sejak utm lagi. Sejarah camner leh kawan dengan Jery? sebab roomate dia waktu tu Dayang member aku masa sekolah dulu2. Oleh sebab aku suka lepak menyempitkan bilik tu la aku kenal minah Jery ngan Aca ni sekali. Pastu ada 2nd intake kami kenal Feti yg jadik roomate baru si Jery ngan Dayang. Secara automatiknya kami berlima telah menjadik bestfren ala-ala Spice Girl.

Lepas makan buat acara wajib mengambik2 gambar pastu chow balik jenjalan ngan Aca. Sekali balik tangan kosong wehh...hehee....tak perasan pun samapi la Jery msg dia lupa nak bg bunga telur. Wawaaa...Jeri aku nak kuih baulu ok. Nanti jangan lupa kim kat aku.

SELAMAT PENGANTIN BARU
~~JERY & TAUFIK~~


No comments: