iklan

May 7, 2009

Marathon Jemputan Kawin - Kama n Ashraf

Dari JB naik balik Melaka. Pagi2 kul 8.30 Aca anta gi Sri Putri nak naik bus gi Melaka plak. Tiket dah siap beli semalam so pagi tu sampai untuk cheak-in sahaja. Tunggu punya tunggu kat tepi jalan tu berdebar2 tunggu bus. Sebab? Sebab dah lama aku x naik bus mcm ni. Dulu2 time study yee aku ulang-alik KL-JB almost every week. Sekarang dah xbiasa tu yg rasa pelik semacam heheee. Sekali sampai satu bus yg agak season sket la...aku masuk dah ada makcik amik seat aku. Ada aku kesah? Hahahaa....xkesah la...malas aku nak gado lagipun kene hormat orang tua kan? Tapi this makcik mula wat aku annoyed or maybe others felt the same too kot sebab dia borak kat dalam telepon....MY GUDNESS...!!!! Volume up to the max added by her language....ermmm....sungguh kasar walau sebenarnya dia tengah melawak cakap kat telepon tu.

Takpela, let's forget about makcik bus. Sampai Melaka kul 11.30 tepat. Terus call cik Kam tanya dia sampai mana dah. Sekali dia cakap dia kat Pedas-Linggi lagi. So aku jenjalan jap kat Melaka Sentral. Jenjalan nampak satu baju tu...uuuu i like. Ermm....aku telah menggunakan alasan kenduri Kama untuk beli baju tu hahahaa.....beli terus pakai. Gi washroom touch-up sket (banyak sebenarnya sebab muka ngan rambut aku serabut sebab tido membongkang dalam bus).
Tunggu....punya tunggu....cik Kam kul 2.00 ptg. baru sampai. Aku tau dia tengah xde mood sebab benda palinggggg dia x suka dalam hidup ni adalah JAMMED!! Sori b :-(...i x tau Melaka punya jammed macam tutututt. Lagi2 time cuti macam ni. Tapi biasa la tu...pas perang2 dingin jap...semua ok balik...ngeh..ngeh..ngeh.

Sampai umah Kama terus nampak banner besar ni hehee...confirm la tak salah masuk majlis

Sampai umah Kama jumpa Azri sekali masuk sama2 sebab dia cakap dia malu. Aparaa....tu pun mau malu ka..hehehee. Jumpa pengantin amik2 gambar (as usual) gi makan...sebab udah lapar bangat sambil dihiburkan dengan muzik apa aku x sure maybe ghazal kot (tapi kat Melaka pun orang pakai Ghazal ker?). Best...best.

Newly Wed Couple - Ashraf & Kama. Sungguh cantik bagai pinang dibelah2 gitu :)

Uuuuhhhh....genggaman erat Seraf dan Kama suami isteri *blush*blush*

Dalam kul 3 terus pecut gi Nilai ingat nak pegi majlis kawin Bobo ngan Dayang tapi xsempat lalalaaa. Rasa bersalah yang amat dengan Cik Kam, yolah majlis kawin kawan dia sendirik xdapat gi tapi majlis kawin kawan aku semua dia gi. I'M REALLY SORY B...PLZ FORGIVE ME :-( Plz ask your other frens to get married soon so we can go together-gether k :)
Apa2pun....congratulations to the newly wedded couple Kama & Hubby Ashraf. Wish u guys all the best and hope to hear babies crying soon keh..keh...keh. Sekian.

No comments: