iklan

April 15, 2009

LAPAR NAK MAKAN NASI KERABU

Jap tadi singgah blog ceera....terus aku lapar nak makan nasi kerabu. Dah dua ari ni aku dah cakap kat diri sendiri nak makan nasi kerabu. Tapi tak dapat2 jugak :(

So? Ada sape2 pedulik kan aku? Takde? takpe.....ADA AKU KESAH???Hehehee....tengah ari ni aku gi cari nasi kerabu kat Kelantan Delite hahahaahaa....

5 comments:

Eija said...

ikut..

syntheare said...

ok...kul 12.30 tgu kat bus stop

Eija said...

hehe.. memain je.. aku nak ikut jalil pi kl.. jauh sket dari alamanda tu. huhu..

syntheare said...

Takpe...ada aku kesah? hahahahaha....

jalilsalleh said...

hoh samapi hati cynth berkata begitu, dah la kata nak jumpa kat JPBD cancel, wajib ganti balik appointment ngan aku tu haha