iklan

April 17, 2009

Sambutan Ulang Tahun ke-28

Besday dah lepas. Dah seminggu dah tapi malas nak menulis pasal birthday sendiri :)

Yeahh....macam poyo je kan citer pasal birthday sendiri tapi ada aku kesah? HEHEHEE....

Tahun ni genap umur aku 28 ahun. Tua? Nop....semakan matang? Yess...age is only a number. Sebenarnya tak sabar nak tunggu umur capai angka 30. Why? Ntah la, maybe kalo dah cecah angka 30 tu membuat aku rasa lebih serius dengan hidup aku kot. Bukanya sekarang tak serius, cuma kekadang aku hilang fokus.

Ok, cerita pasal sambutan untuk birthday girl tahun ni hehehe....birthday girl telah diraikan dua kali. Satu dengan cik kam....satu lagi bersama family cik kam. So ada dua bijik kek tahun ni yayy!!!



~~Coklat cake with banana from cik kam. Sedap sangat! Tapi ada cacat skit (yang dibulatkan) sebab respon aku yg agak excited bila surprised sampai tercalit kek tu kat baju aku~~


~~Tiup lilin macam kanak-kanak huhuu...tak sedar diri dah semakin meningkat 'dewasa'~~

Celebration untuk birthday girl tidak terhenti begitu saja. Cik din ngan Aunty Maimon dengan baik hatinya telah sponsor kek tapi ikut rasa Cik din la sebab dia nak kek vege yang takde susu. Dia bagi duit, birthday girl ngan cik kam disertai Hani Gundu pegi carik kek kat Pekan Kajang.

Tadaa...ini la dia kek yang birthday girl sendiri draf kata2 atas kek tu. Eee.....tak malu btol aku kan? Tapi sebab malu la tu yg ayat dia poyo2 je letak nama penuh kat situ. Simple.

Rasa? Ermm....ok la. Maybe sebab vege n takde susu tu yang kurang umphh sket. Yola....biasanya makanan berkhasiat ni dia punya rasa kurang sket. Aku makan 1 slice saja sebab dah kenyang makan ikan masala bakar yang diprepared by Aunty Maimon.


Hehe...nape ada gambar pose dgn Hani jer? Sebab aku malu gilak nak tiup2 lilin depan semua orang. Tu yang aku ajak Hani pose dengan aku siap tiup lilin sama lagi hahahaaa....lagipun kan bithday Hani awal seminggu je dengan aku. Kira celebrate lagi sekali laa..hehe...

No comments: