iklan

April 1, 2009

Pindah Opis

Hari ni berkuatkuasa arahan pindah ofis. Penatnya packing barang....see meja aku dah bersih licin..yang tinggal hanya pc je, tu takyah pack sebab bukan keje aku nak angkut. Yang tu keje orang teknikal. Ooooo.....i'm gonna miss u room. Walaupun duk sini tak lama, baru nak masuk tahun ke-2 tapi oooo....akan rindu jugak la hehe. Tak rindu sangat sebab opis baru lebih best kot sebab view dia baik so feng shui misti baikk punyaa....!!



Baru masuk tahun ke-2 kat sini so barang pun tak banyak lagi. Nasib baikkk!!! PenatTTTTnya nak pack!!!!


Oleh kerana aku akan bercuti esok dan lusa...kiranya ni hari terakhir aku kat dalam opis ni. Bye2 aras 3....say hai to aras 4 hahahahaaaa.....

p/s: lebih kurang 4 tahun kat sini, aku dah penah merasa duk aras 1, 2, 3 dan yang akan datang 4. Ni tanda jelas bahawa stratans punya opis akan berada di ground floor bila jabatan pindah opis baru nanti....heheheee....

No comments: