iklan

April 29, 2009

Majlis Kawin-Kawin Kak Cuyek & Jas

Wedding ceremony kak Cuyek telah diadakan secara besar-besaran sebab ada 3 event yang diadakan secara marathon bermula 17 April sampai la abih acara kemuncak yang gilang-gemilang pada 25 April ceheewahhh...heheheee....

Sangat2 penat dan kelam kelibut jugak hidup aku sekitar tarikh2 ni. Padan muka aku sebab wat doorgift las2 minute. Padan muka Kak Ija jugak hahahahaaaaa.....



~~lolipop ni adalah salah satu doorgift ( untuk kanak-kanak sahaja....tengok sampai lompat2 )Tapi bukan yang ni wat aku tido lambat sebab yang ni keje aku cabut2 price tag je hehee..~~


Penatnya prep nak kawin ni!! Kalo jadik pengantin mesti lagi pening. Lagi2 majlis kat hotel...adoii.....poning kepalo den oii. Tapi it's goin to be a memorable experience for me. Leh jadik pengalaman pra-kawin untuk aku (apakah maksud statement aku ini? ;-p)


Kawin jugak ko ek kak cuyek...tahniah kerana berjaya menempuh rintangan ranjau berduri. Semoga berkekalan happy-mappy sampai till-death-do-us-part....okiess.. The rest? Let the pictures speak by itself la....dibantu oleh keterangan di bawah setiap gambar.


~~ Sekitar majlis akad nikah kat Masjid Jamek, Kajang ....semangat btol aku tengok kak cuyek~~

~~ Majlis malam berinai...tapi why i don't see any aktiviti berinai pon? ~~

~~ ni gambar aku paksa kak gee ngan timoat pose dengan lampu...i like ~~


~~ motif? aku nak tunjuk kat Jalil aku pun leh pakai selipar gi majlis kawin hahahaaa. Kaler majlis? BIRU mata hitamku ~~

~~ gambar close-up pengantin yang aku sempat snap. Pastu wajib la kan aku berposed berpasang-pasangan untuk amik berkat ;-p ~~

P/S : GAMBAR GILANG-GEMILANG DI HOLIDAY VILLA BELUM DAPAT DIUPLOAD ATAS MASALAH TEKNIKAL YANG MASIH BELUM DAPAT DIPERBAIKI.

No comments: