iklan

June 4, 2009

Rintihan Rasa

Sangat sebok macam mana mau jadik blogger TEGAR? haha....apa niat aku berblogging sebenarnya? Dulu2 sebab aku ikut kawan2. Yelah...trend berblogging di kalangan orang biasa jadik fofular. So...aku pun join sama. Lagi plak...aku prefer tulis2 macam ni dari mulut aku yg cakap2. Sebab aku perasan yang bila aku start bercakap....ada je benda tak betul yang keluar.

Bukan aku cakap bohong or wat so ever...tapi biasanya orang akan misinterprete bait2 perkataan yang aku cakap tu. Aku maksudkan lain, tapi jadik lain pada pemahaman org len yang dengar cakap aku tu. OO...bahaya ni! Niat aku nak puji tapi sound macam perli plak. Apakah?



ni salah satu contoh : air 'mahal' ni pernah menyebabkan mulut aku jadik agak ringan sampai kena marah

Ermm...maybe sebab aku punya vocab tahap tut. Banyak perkataan yang aku susah sangat nak dapat untuk jadikkan ayat aku jadik best dan gempak. Kiranya lengok bahasa aku lebih oldies laa....sungguh tak remaja a.k.a outdated.

Yeee....memang aku outdated! Memang aku kolot! Memang aku tak sporting! Memang aku antisosial! Memang aku kura2 di bawah tempurung! Memang aku tak best dalam banyak hal.....so maafkan lah aku.....sebab ini memang aku.

Apa benda aku ngarut ni?

1 comment:

timoat said...

ko kenapa ni cyn?pms ke?