iklan

June 27, 2009

Tribute to Michael Jackson

The King of Pop died in a tragic way? ermm...ya....buat masa ni kalau istilah yang diberikan oleh polis Malaysia as mati mengejut sebab belum tau la COD. Maybe misprecription of medication kot. Sometimes ada ubat yang tak boleh diamik bersama2. Just like urban lEgend - mentos dengan Coke Cola. Orang cakap kalau makan at the same time, orang tu bleh blown away. Ntah la...tak pernah try. Kalau try pastu mati lak...huhu...tragik sunggohh...

Well i'm not the big fan of MJ, but like others, i grew up listening to his music. Yealaa...doulu2 abang aku la asyik2 moonwalk....dulu aku duk Kompleks Polis kat Sandakan...huh....zaman tu tengah break dance mania. Bila cakap pasal MJ, aku akan teringat kat benda2 freaky macam hantu, Macauly Culkin....ngan of coz aku akan selalu terpiki....dia ni straight ke bengkang-bengkok. Tapi apapun, he's greatest of all....great song along with the dancing2 hehe.....
Apa yang hidup pasti akan mati. Takziah pada ahli keluarga MJ....semoga anak2 dia tak dimanipulate oleh media pasni. Kesian...ermm....wat to do...MJ is no longer here but i'm sure his music and his story would never die...just like Elvis and The Beatles. LONG 'LIVE' THE KING!!!

p/s : Tapi kenapa aku rasa MJ tak mati lagi sebab aku rasa kematian ni dibuat2 sebab nak lari dari masalah hutang? Just my 2cent opinion..

No comments: