iklan

June 29, 2009

Soalan Tag Macam Soalan SPM

Kak Ija telah mengetag soalan2 macam trial SPM...susah btol nak jawab....

~~1st~~

1. Bekas kekasih saya adalah : kekasih saya sekarang!!!
2. Saya sedang mendengar : Timoat bebel-bebel pasal kusus kat ILKAP
3. Mungkin saya patut: ubah style komunikasi. Lebih transparent.
4. Saya suka : berangan jadik mangsa buli yang akhirnya mencapai kejayaan dan membuli balik orang yang buli saya.
5. Sahabat-sahabat baik saya : tak ramai
6. Saya tak paham : kenapa berat badan saya susah sangat nak turun tapi bila naik wooo.....macam tut jer...
7. Saya kehilangan : kelip2 rambut saya.....mana ntah....banyak2 pun leh takde dah...
8. Ramai yang berkata : saya ni antisosial. Ermmm....tak paham betol...diorang xkenal saya lagi ni heheee....(gelak jahat)
9. Makna nama saya : ntah....bila googs kuar Mount of Synthus...ermm...
10. Cinta itu adalah : masam-masam manis
11. Di suatu tempat, seseorang sedang : wat2 bz hehehe...
12. Saya akan cuba : sentiasa berubah menjadi yang terbaik....
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : hingga hujung nyawa
14. Telefon bimbit saya : warna merah...leh slide2 lagi hehe...
15. Bila saya terjaga dari tidur : terus terpiki ari ni ari keje ke?
16. Saya paling meluat apabila : orang bercakap tapi tak tau fakta...main hentam jer...huh...
17. Pesta/Parti adalah : not for me...
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : anak monyet
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : starting from 23...free as a bird
20. Hari ini : saya akan siapkan semua kerja yang tertangguh
21. Malam ini saya akan : kuar gi jalan2 tapi bergantung pada jawapan di atas. Kalo siap cepat...leh la kuar...
22. Esok pula saya akan : sambung keje2 yang tak siap ari ni....
23. Saya betul-betul inginkan : cabar diri sendiri gi tempat2 menyeramkan
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : ooo....cumilnya :)
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : best bila ada lebihan duit..
26. Makanan Barat atau Jepun : Barat. Makanan Jepun tak best sebab nanti ada ulat dalam otak..YAK!!!!
27. Bilik yang terang atau gelap: Terang bila aku ada dalam tu....gelap bila aku kuar. Jimat!!
28. Makanan segera adalah : yang banyak MSG
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? bye... (kat roslan tadi)

No comments: