iklan

June 12, 2009

TAHNIAH!!!! TAHNIAH!!

Uhhhhh...panas2. Hehe....Congratsss to both KAMA & TIMOAT sebab dah naik pangkat!!!! Yayay....dah jadik Puan 48 dah sekarang. Jangan sedih2 k walaupun KUP je tapi 6 bulan jer tu......sekelip mata je dah berlalu. Anggap je elaun 6 bulan tu bukan rezeki korang k. Pasti rezki akan datang meluap2 pasni...trust me.


Kama n Timoat....jadi la Puan 48 yang dapat mengawal emosi k kih...kih...kih...
Nampak gayanya 'doa' aku supaya korang stay lama lagi kat strata xdimakbulkan la wawawawaaa......saper nak tolong aku wat pindaan yang hampas tu? Tapi xpe....perjuangan mesti diteruskan...korang pun aku tau mesti dah maleh nak layan benda ni lagi kan? heheheee...jangan tipu la. Cuma sekarang aku nak 'doa' supaya korang stay gak kat JKPTG leh x? senang aku nak rujuk....ngeh...ngeh...ngeh...ada aku kesah? cak...cak...cak...
p/s : errr.....Puan2 tetiba aku kepengen nak mamam sup bawah pokok hahahaa...

2 comments:

Eija said...

abeh la lu.. jadik cekodok la.. hahahaha..

IdzaRis79 said...

pergh...
tahniah!!