iklan

July 27, 2009

Aktiviti Mengabehkan Boreih

Semalam pegi Jusco Balakong beli kasut baru yayay!! bukan kasut jenjalan okeyy...ni kasut nak main badminton. Kasut yang aku selalu pakai tu tak sesuai sangat sebab tu jogging shoes. Lagipun kasut tu dah lama sangat. Dah abeh kene gelek dekat2 7 bulan time kusus dulu...hehe...macam pro la pulak nak kasut khas bagai. Tapi ok la....aku beli yang murah saja, yang ada jenama tapi xbranded. Ada faham? Normal price RM103.90. Sekarang kan tengah jusco sale...so dapat diskaun 50% + 10% haaaa....amik ko, so just have to pay RM41.++.

Yang kaler oren aku punya, yang biru b punya. Gambar kasut xsempat amik sebab dah kelam kelibut nak berkejaran balik ke Saujana. Sebab apa kelam kelibut? nanti aku citer hehe.
-
Aku beli sebab b pun beli. Dia memang hantu badminton. Nape aku panggil hantu badminton? sebab kalo dah main, dia mana ingat dah kat aku. Aku terkapai2 mencari haluan sendirik huhuhuu...cheewahh. Hehe...xde la, aku saja spice-up story. Tapi aku tau dia kalo dah main, aku malas la nak kaco sebab aku pun main dengan geng2 pompuan...tak jauh pun, kat court sebelah je haha. Nanti dah abeh baru la dia ingat balik kat aku.
-
Owhhh...fyi, kitaorang main badminton kat Kajang sekarang sebab dapat cout lagi murah. Dulu kat Balakong....tapi mahai gila. Satu court 2jam kene RM110. Haaa...amik ko. Tu sebab dulu2 aku jadik penonton jer. Main kat court baru sekarang ni murah, 1court 2 jam gak kene RM30 jer. Kualiti of the court sama jer. So sekarang biasa amik 2 court. satu utk orang lelaki gedikss hehehe...satu lagi untuk wanita2 ayu dan gebus.
-
Pas beli2 kasut, terus gi balik Saujana amik Ah Choong Tan Fook ngan Adib Banglo. Zasss gi Ceria hehehee.....apa lagik...KAROK la haha...b belanja!! best!! best!! kat sana Aril ngan Effa dah tunggu kat mamak sebelah. Tak lama pun, 2 jam jer berkarok then gi makan kat mamak lak. Aiyaaa...mana tak gemuk ni asyik makan jer. Huh. hehe.....(gelak jahat).

No comments: