iklan

July 14, 2009

Tukar plan

Dah pukul 6.15 and i'm still hanging around kat opis. Tadi B call nak teman gi cheak doktor. Sekali dia bagi idea suh gi klinik swasta jer sebab kalo gomen punya misti ramai orang....ermm....masalahnya kalo leh aku nak wat tempat yang f.o.c la kan. Yolah...2 minggu lepas aku dah g klinik swasta ni la tapi xbaik2 ponnn. Bayar mahal RM40 tu...time2 ujung bulan ni apatah lagi hehe.
--
Tapi xpe la....ikut je la cakap dia. Nanti dia bising lak. Malas den nak dengor mulut dia bebel....tapi aku perasan tahun ni jer dah banyak kali gak la aku demam. Banyak paket2 ubat dalam handbeg aku tu. Dulu setahun sekali jer...dan mesti demam dalam bulan ogos-september....musim2 nak masuk winter la katakan hehe. Tapi sekarang ni pantang sejuk sket....mesti demam. Panas sket pun demam. Adakah ini menunjukkan aku sudah tua? atau sebab aku dah kurang exercise?
--
Tapi orang cakap kalau kita sakit....dosa2 kecil akan dihapuskan. So, jangan pernah menyesal atau mengeluh bila kita sakit.

No comments: