iklan

July 29, 2009

Mengong punya Skrip 7707

Menonton filem Skrip 7707 adalah satu tindakan yang mengong oleh aku. Why? Adakah sebab pelem tu memang mengong seperti yang dicop oleh kebanyakkan rakyat Malaysia? Nope....sebab dah 2-3 ari ni idup aku diselubungi ketakutan yang amat sangat. YES. Semua orang tau aku ni jenis yang penakut tapi still gak nak tengok citer2 hantu camni. Nak wat camner....memang aku 'suka' sangat menakutkan diri sendiri.
-
At 1st aku pun xde la nak tengok sangat filem ni. Tapi pas baca kat blog Ayu yang cakap citer ni xde la menakutkan sangat....trus aku rasa nak gi tengok. Memula ajak Kak Ija tapi dia suh tunggu kat astro ria raya nanti jer hehe. Tapi aku nak gak tengok hehe. So ajak B, CT n Yan tengok kat GSC Alamanda. Aku punya la semangat cocok2 B tengok citer ni. Yeerrr....dia memang TAK SUKA tengok citer2 macam ni macam yg penah aku citer dulu. Sangat xenjoy katanya.
-
Tapi setelah diracun dengan hebatnya....lagi2 permintaan CT a.k.a mak buyung yang nak tengok citer ni hehe....maka aku berjaya bawak dia gi tengok citer ni. Okey...pas kuar panggung sampai la ke malam tadi....aku masih dalam keadaan ketakutan yang teramat sangat ok. Tido masih on lampu. Duk opis pun xleh dah lewat2 sangat....takut ada rambut kuar dari lubang air-cond tu wahhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SeReMMMMMMMMMMMMMMMM.............bagi yang xtengok lagi maybe xleh bayangankan ketakutan aku ni.
-
Nyesal aku tengok!!! Wawawawaaaaa........why! why! why! padan muka aku.

3 comments:

ayu said...

kau jangan nak salahkan aku pulak yeh sebab tgk citer tu....tak tahu lak kau ni penakut sangat ...wakakakaka...sampai tido pun lampu, terbayang2 rambut keluar ikut air-cond......sah kau ni memang penakut....aku ingat aku jer penakut, rupanya kau lagi penakut....ekekekekeke

syntheare said...

Aku x salahkan ko la hehe. Memang aku suka menakutkan diri sendiri hahaha.......

Eija said...

ko degil cakap aku.. tu aa akibatnya.. padan muko ko.. haha.. sib baik aku tak terpengaruh aritu. kalau tak ngan aku2 tak bleh tido malam. huhu...