iklan

July 23, 2009

Friendster unbanned?

Ada ker perkataan unbanned? HEHEHEHE. Tadi bukak emel...biasa la mesti ada friendster update. Biasa gambar dia tanda x jer tapi kali ni kuar plak sumer2 gambar. Aikkk....sejak bila friendster aktif balik kat opis ni? naper aku x tau ponn....tapi xde apa perasaan pun sebab dah x aktif friendster pun. Ek elehhhh orang dah x main friendster la wei zaman ni.....sekarang org main facebook jer hehe....tapi tu pun satu, aku bukan aktif sangat pon. layan blog lagi best....layan jer.

2 comments:

Eija said...

dah lama aa bleh.. ko ni lambat pick up la. haha..

syntheare said...

tu la pasal.....tapi tu menunjukkan aku dah tak main2 la wei hahahahahaa....sirius... sirius....keh..keh..keh..