iklan

July 30, 2009

Jadik lembab

Otak rasa sangat lembab ari ni....lebih2 lagi petang camni. Why? sebab tetiba rasa panas aircond tarak. Rasa nak muntah sebab makan banyak sangat kacang tanah. Dah baling masuk dalam drawer...kalo ada depan mata misti rasa nak capai dan makan lagi. Ermm...ke sebab aku rasa aku over selebet ari ni? rambut serabai, xmake-up (aikk....selalunya aku x makeup pun hehe), nak gi makan pun malas (ekceli aku dah makan roti tadi tu yg kenyang lagi hehe) bla..bla..bla..

Aku rasa ni semua sebab bangun lambat pagi tadi kot. Bangun dengan keadaan terkezut. Yeerrr....semalam saya lupa nak set alarm ye kawan-kawan. Sib baik 'alarm' besar kat umah ada tolong ketuk pintu (Tq kak ija :). Tq gak kat Jay ngan Mimi yang menyalak mintak makan....so kak ija tau aku lum bangun lagi.

Nak isi form PTK pun xreti. Sebab aku sangat lembab ari ni ker sebab form tu memang belit macam ular kene paksa masuk dalam kotak sempit n kecik? Haihhhh.....tolong! tolong! dush..dushh...dusshhh....

No comments: